5-РІЧНА ГАРАНТІЯ НА ПЛИТИ GORENJE!

19.01.2018

gorenje-life-simplified-akciya

При покупці плити Gorenje з нової генерації покупець має право отримати додаткову гарантію
Для отримання збільшеної гарантії покупцеві необхідно заповнити реєстраційну форму:

www.gorenje.ua/uk/homemade-cookers-5-year-warranty

Загальні положення й умови гарантії на автономні Плити «Гореніє» (далі - «Продукт»)

Для додаткової зручності користування й захисту вашого нового Продукту вам надається, окрім інших наявних гарантій, 5-річна гарантія на Плити відповідно до наведених нижче умов. Згідно з умовами договору купівлі-продажу Продукту ці положення й умови не впливають на будь-які претензії до продавця з вашого боку.

Дія положень і умов гарантії поширюється на Плити, придбані й використовувані на території Україна.

Усі Плити постачаються з стандартною 2-річною гарантією, що поширюється на запасні частини й обслуговування.

Компанія Gorenje надає 5-річну гарантію, що включає стандартну гарантію на прилад протягом двох (2) років і додаткову трирічну (3-річну) Гарантію на запасні частин протягом наступних трьох (3) років, що разом становить п’ять (5) років.

Ця гарантія поширюється виключно на Плити. За умовами гарантії усуваються недоліки, що виникли з вини виробника.

Гарантія не покриває вартість виконаних робіт і дорожні витрати спеціаліста авторизованого сервісного центру. Ці витрати сплачуються клієнтом згідно з прейскурантом авторизованого сервісного центру, який діє на момент застосування гарантії.

Щоб отримати гарантійний талон , клієнт повинен зареєструвати придбаний Продукт на веб-сайті www.gorenje.ua. Реєстрацію потрібно здійснити протягом восьми тижнів із моменту покупки. Якщо клієнт не має доступу до мережі Інтернет, він також може зареєструвати Продукт, зателефонувавши в центр обслуговування Gorenje за номером 0 800 300 024. Зареєструвавши Продукт, клієнт дає згоду на збір і зберігання своїх особистих даних виключно з метою отримання визначеної в цьому документі 5-річної гарантії та збирання статистичних даних щодо продажів. Після реєстрації гарантійний талон потрібно роздрукувати. Вимоги споживача щодо недоліків, які виникли з вини виробника розглядаються після пред’явлення споживачем розрахункового документа та гарантійного талона з 5-ти річною гарантією. Для задоволення вимог, передбачених даною гарантією, споживач має звернутися до авторизованого сервісного центру.

УМОВИ ГАРАНТІЇ ДЕТАЛЬНІШЕ У PDF 


Комментарии

Пока нет комментариев

Написать комментарий